you make me smile, yo make me feel alive

hejsan!
Hoppas ni mår bra, jag sitter i skolan just nu och anteknar om kameror.
vi har "data kunskap" och började med att prata om kameror och vad och
vem som var den första med att ta ett foto... Jag tycker väldigt mycket om
att knäppa kort, jag har ju själv en Canon 1100D, men jag tycker att detta
inte är ett dugg intressant. Jag tycker att på sånna här lektioner som håller på
i ca. 40 minuter, ska vi kanske få tid på att göra prejekt, prov eller läxor? Nu
när vi har chansen med datorer och så...
Men aja, efter skolan blir det massage, mina axlar är som stål, haha! Jag har
så sjukt ont i nacken och ryggen, så det blir perfekt med massage.♥
Nu ska vi starx sluta, men jag bloggar mer ikväll!
Ha en fin dag, pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0