I'm looking at an angel

Hej och förlåt för dålig bloggning!
 
Hoppas ni mår bra, idag har jag inte gjort annat än att åka in till stan sedan stannade 
jag upp på mammas jobb för att jobba lite, sedan cyklade jag hem och fortsatte jobber hemma.
Nu på kvällen tog jag och familjen fram grillkolen och så grillade vi kycklig med lök osv. MUMSIGT!
Men ja, kollade en stund på tvn också, sedan fixade jag en sms grupp till mammas Iphone, haha.
Blev precis klar med den nu, så tog tiden på mig att blogga lite nu.♥
 
Jag ska fixa utseendet på bloggen, vet inte när men det kommer när jag har tid!
Ha en fin kväll, bloggar självklart mer imorgon, lovar att bli bättre!
 
Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0