It's a beautiful day

Hej glada!
 

- Hoppas ni haft en skön dag, här kommer ett litet inlägg om gårdagen, plus denna dag!
 
Igår: Som jag skrev igår åkte jag och mamma till Hudiksvall igår, mamma skulle på träff med
några vänner inom jobbet, så jag åkte då till Jonathan. Vi kollade på film hela dagen, kom dit redan 
vid tio på morgonen och blev kvar till nio på kvällen. Men mer gjorde vi inte än att prata och så, mysigt var det iallafall. Lite senare kom mamma och pappa också dit, då vi stannade och åt grillat med Sofie och hennes 
familj, hos Jonathan då.
 
Idag: Blev väckt vid nio, då jag gick upp och åt frukost sedan tog jag och mamma en tur i det underbara 
vädret!♥ ÄNTLIGEN kom den efterlängtade solen fram, var på tiden tycker jag! Usch, det är inte 
heller långt kvar till skola jag börjar som sagt på måndag. 
 
Men vi åkte där efter in till jobbet för att hjälpa till med lite saker, städning och ringning osv. 
Medans åkte mamma och pappa till Valbo, så jag stannade där med Titti!  Nog om det, vi åkte sedan 
hem igen och käkade därefter en titt på Sommar med Ernst!
 
Har inget speciellt planerat imogon, däremot på lördag ska jag träffa Hanna. Vi tar nog en tur till stranden,
njuter av det lilla som är kvar på sommarlovet. Sedan på måndag är det skola, tisdag är det dags för 
klippning av toppar ännu en gång, haha! 
 
Mer bloggning imorgon, ha en fin kväll!
 
- Denna bild är ej tagen av mig.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0