my love is your love, your love is mine

Hej underbara läsare!
 
Jag är tillbaks! Jag kan nu berätta varför jag inte bloggat på en hel vecka och så...
Detta beror på att jag och familjen drog iväg till Barcelona, nu tänker ni väl "men varför kunde
hon bara inte säga det osv" men det är en grej jag tyckte kändes bäst bara, det är ju som sagt några
stycken om dagen som läser min blogg och jag vet faktiskt inte alltid vem det är. Så att jag inte berättade
det här på bloggen är pga. säkerheten av inbrott osv, jag tror dock inte att ni skulle göra inbrott in my house, 
man aa, för att vara säker liksom. Det har som sagt varit inbrott lite här och var gär där jag bor, till och
med grannen min... Så ja, nu vet ni det också!♥
 
Men vi åkte till underbara Barcelona, med sol och värme på 29-32 grader! Guh så härligt det var, shopping, sol 
och bad på ett och samma ställe! Dock att jag fegade ur när det gällde badningen, magen gick bra men 
inte längre. Jag har inte varit en "bad kruka" förr, men det kanske kommer med åldern (?) Haha.
 
Jag har shoppat mycket, bla. kläder, smycken och en massa skor. Eller man kan inte säga att jag köpt 
så mycket själv, min mamma  betalade det mesta så TACK MAMMA!♥
 
Jag kommer självklart att blogga om veckan i Barcelona, också bilder på det jag köpt osv...
Kommer förhoppningsvis i morgon, let's see.
 
Puss
 
- bjuder på en gammal bild.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0