I wish nothing but the best for you

Hello.
 
Hoppas ni har haft en härlig lördag, jag hade tänkt att bogga lite om min dag...
Vid två tiden kom vi in till stan för att kolla på en pressent till Pebbles, som fyllde 11 
6/8. Så jag vill passa på att gratta dig nu också, du är den bästa "låsas syrran" man kan få♥ 
Men innan det gick jag och familjen in på nian och tog oss en varsin sallad, mums!
Men vi hittade en grej som jag tror hon kommer gilla, om jag ska vara ärlig blev jag lite avensjuk 
själv, haha! Sedan bestämde vi oss för att avsluta vår dag i stan med att gå en kortis i Bouloungen,
jag vet inte hur det stavas men jag tror ni förstår vad jag menar!
 
Men klockan var runt sju när vi kom hem igen, satte på tv och kollade på sommarkrysset, haha.
Efter det var det ett annat pogram som jag fortsatte att kolla på med lite gotta. 
Så nu sitter jag här och mer har jag inte att skriva. I veckan har jag ingenting upplagt, det ända jag
vet är att vi ska till födelsedags barnet imorgon♥
 
Nu får ni ha en fortsatt fin lörsdag, njut varje minut!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0