We are young

Hej.

Hoppas ni haft en skön helg, jag hade bara tänkt slänga in ett kort inlägg om dagen idag. Jag vill också att ni ska veta att jag bloggar från mobil nu, så om det blir stavfel och sånt är det förhoppnings vis därför.
Men dagen började med att vi åkte in till mammas jobb för att sommar jobba, det sista av sommaren- suck! Usch, det hår gått så snabbt, förstår inte vad de 10 veckorna tagit vägen?
Men ja, vi är fortfarande kvar här, ska börja med att ringa runt till mammas kunder osv. När jag är klar cyklar jag och pappa hem, ska försöka lägga mig i tid ikväll också haha, önska mig lycka till! Mamma och jag ska iväg till Jättendal imorgon, så mamma släpper av mig hos Jonathan. Hon ska vara där 10, så det blir att gå upp klockan 06.00 imorgon, fy!

Men mer bloggish imorgon, nu ska jag jobba! Ha en fin dag, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0