hey I heard you were a wild one!

Hejsan!
Hoppas ni mår fint, jag har inte bloggat på några dagar, ledsen
för det. Men jag hade tänkt att berätta lite om veckan. Igår åkte
mamma till Chang Hai, hon blir borta i en vecka med vännerna,
hon är så värld den resan!♥ Men jag hade några önskemål, om
vad jag ville hon skulle kolla på till mig där, några av sakerna
var självklart en Justin Bieber tröja!♥ Men ja, jag pappa och
Estelle blir ensamma hela veckan lång och jag har ärligt talat ingen
aning om vad jag ska göra...?
Haha, men jag får väl hitta på något, idag ska jag plugga spanska
iallafall, det är prov imorgon och sattsar på A igen. Om jag får
tillbaka mitt B i slutbetyg, får jag dubbelt så mycket pengar av
mamma å pappa, så nu håller vi tummarna!
Men aa, jag slänger in dagens låt här nere också, ha en fortsatt
härlig måndag! Pusshejj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0