baby you light up my world like no body else.

Hej vänner.
Hoppas ni mår bra, jag sitter  skolan just nu och har c.s
Innan denna lektion hade vi no å fick tillbaka våra projekt
allt gick bra, fick B men skulle fått A om jag hade med en fråge-
ställning ingen i klassen visste av. Blev lite besvkiken för jag inte
tog med det, men jag har iallafall en anledning. Men aja, jag blev
nöjd ändå...
Idag ska jag bara chilla, tar kanske en städning av rummet också.
Imorgon frågade Isabelle å Tess om jag vill följa med till stan eftersom
det är tjejkväll i  flanör, med rabatter och så. De ska också köpa biljetter
till Stolt och nykter som är den 13:de juni, ser så mycket fram emot det
eftersom nästen HELA min underbara klass ska dit♥ Spännande!
Men ja, nu ska jag fortsätta till nästa lektion, matte...
Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0