it must be an angel, with that smile on his face

Hejsan!
-Hoppas ni har haft en fin dag, själv har jag varit i skolan. Allt gick bra,
vi hade spanska prov idag, sista provet i åskurs 7! Det är inte långt kvar
till sommarlov nu, jag tror det är runt 3 veckor. Det går så sjukt snabbt,
sen helt plötsligt går man i 8:an!
Jag har planerat lite med Hanna, jag ska följa med hennes familj över en
vecka i Stockholms skärgård, det ska bli super härligt! Sedan avslutar vi
den turen med att möta upp mina föräldrar utanför Grönan, och så är vi
där hela dagen!♥
Det är iallafall så min dag sett ut, mamma hörde av sig idag också! Hon
och Ann hade precis shoppat klar för dagen, de hade till och med varit
till en skräddare för att få Chanel kläder uppsydda till de! Hoppas mamma
fixade en till mej också!♥
Men jag har inget mer att skriva om, tänkte hoppa ini duschen nu innan jag
lägger mej å läser...

-Ha en fortsatt fin kväll, pussar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0