I cant live, with or without you

Hejsan sunshines!
Hoppas ni haft en härlig dag, själv älskar jag värmen men jag gillar
inte regnet... När jag gick till bussen imorse låg det hur många sånna
där "mördar sniglar" på backen, och för er som inte vet har jag förbi
för sniglar å småkryp!! Usch, sånna vill vi inte ha. Men iallafall, skolan
gick bra, när jag kom hem började jag med idrotts projektet som ska
lämmnas in på tisdag, guud, det känns som vi har tusen prov nu innan
sommarlovet. Menmen, det är bara att köra på! Jag är iallafall klar med
det nu, det tog mig circa 4 timmar att göra det, hade dock små pauser
i mellan. Men aja, nu är det gjort!
Ha en fin kväll, en av mina favoriter kommer nere:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0