hey you're the happy one!

Resultat
Resultat av Projekt i EN, vecka 20
a
Resultat av Hemläxa i PE, vecka 20
Mer än väl nått målen
Resultat av Assessment i Ge, vecka 17
a


Hoppas ni mår bra, nu sitter jag i skolan och gör inget... Idag var sista dagen att lämna in
fackuppsattsen på, så igår kväll satt jag i cirka fem, sex timmar för att bli klar... Men jag är
idag glad att jag gjorde det, så jag nu kan kolla upp lite saker till No:n som ska vara inne
senast tolv ikväll. Jag vill verkligen få bra betyg i alla ämnen nu innan lovet eftersom alla sista
prov och projekt är verkligen super viktiga för att kunna förbättra betygen...
Men ja, jag är riktigt glad eftersom jag fått bra betyg på senaste provet och det går verkligen
toppen i spanska. Jag tror det beror på att jag är intresserad av språk och har typ "lätt att lära
mig det" Men aja, nu ska jag göra lite annat, ha en fin dag i det  UNDERBARA VÄDRET!!!!
Jag vet en sak jag ska göra när jag kommer hem (sooooooola)♥


Under terminen har spanskans betyg varierat lite, här är de!
Spanish
Kursplan
Visa ämnesmatris

Resultat
Resultat av Assessment i SP, vecka 14
A

Resultat av Assessment i SP, vecka 13
A

Resultat av Assessment i SP, vecka 11
C

Resultat av Assessment i SP, vecka 7
Hörförståelse:E Läsförståelse:C Skrivning:C

Resultat av Assessment i SP, vecka 48
29,0 av 31,0

Resultat av Assessment i SP, vecka 46
27,0 av 27,0  La Carta: Du gjorde ett jätte fint brev och skrev

Resultat av Assessment i SP, vecka 43
42,5 av 48,0

Resultat av Assessment i SP, vecka 40
62,0 av 66,0  Excelente

Resultat av Assessment i SP, vecka 37
67,5 av 70,0


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0