What you got boy is hard to find, I think about it all the time

Hejsan vänner!♥

Hoppas ni mår bra, jag är i skolan just nu, vi har engelska å ska jobba med ett
"projekt" eller hur det stavas... Men jag är redan klar så jag tänkte passa på att
uppdatera bloggen lite. Alltså ett kort inlägg om dagen!
Efter skolan tar jag och Stina bussen hem så hon kan träffa Estelle,♥ Men jaa, vi
hade tänkt att plugga SO oxå, eftersom jag vill ha bra betyg på det provet...
Vi slutar runt halv så jag hade tänk att kolla upp busstider vid den tiden! Men jag
kommer att knäppa nya bilder på Estelle så ni får se henne nu som 1 vecka å 4 dagar!♥

Ha en fin dag, pusshej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0