ett inlägg som aldrig kom...

hejsan.
Hoppas ni alla mår bra, idag var det skola som vanligt, ganska lungn dag!
Vi hade matte, svenska, lunch, no och hemkunskap. Allt gick helt ok, sedan
efter skolan tog jag å familjen en kortis i stan... Jag har inte alls mycket att
skriva men på fredag ska jag å finaste vännerna på bio, å käka lite. Jag tror
vi ska se Hungergames eller vad den heter! Jag är suuuuper taggad!♥
- Vill oxå passa på att gratta min fina vän Bella Karlsson som fyller "fjortis"
imorgon!♥ Hoppas du får en underbar dag!!

Jag bloggar mer sen, pussshejj!♥



image description

image description



Kommentarer
Bella

Tack hjärtat!! :*

2012-03-21 @ 16:34:10
URL: http://bbellaoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0