vi måste ta ett snack för, Du måste flytta på dig

Imorgon bär det av till Stockholms skärgård, är så himla taggad!♥
Har i alla fall precis kollat klart på en film, Den goda fen hette den tror jag. Haha, en rolig komedi för alla som gillar att skratta mkt! :)

Vid sex tiden åkte jag och familjen iväg till stan för att äta på helt enkelt, mamma fyller år imorgon så vi firade henne i förskott. Jag ska därför passa på att gratta dig mamma, du är en sådan otroligt fin människa med ett stort hjärta♥ Du finns alltid där för mig, gör mig glad. Vi delar många minnen tillsammans, roliga som sorgliga. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta och jag älskar dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0