u smile, I smile.

Hej UNDERBARA läsare.
Hoppas ni haft en härlig måndag, första "inte skoldag" dagen! Å, så härligt med sommarlov,
klart det absolut bästa på hela året... Idag hade vi bestämt att jag skulle hanna slulle träffas
men hon ringde imorse och hade fått feber så jag fick vara för mig själv idag! Menmen hoppas
stackarn kryar på sig snart, om några dagar ska vi ju till Stockholms skärgård!!!♥
Jag var istället med upp till mammas jobb och hjälpte till lite, sedan åkte vi till Hemlingby för att
fixa till mammas tjejkväll. Jag och pappa åkte hem efter någon timme, åt en pizza slajs och kollade
på ett inrednings program på tv. Ja, mer har jag inte gjort, imorgon åker jag och mamma upp till
Söderhamn för att hälsa på min fina mormor & morfar.♥
Nu har jag inget mer att blogga om, men lovar att jag ska fixa designen på bloggen!
Puss

-saknar mitt gamla hååååår! :(
Före:
image description
Efter:


Kommentarer
sussi

Du är jättefin i din lugg.Kramar från mej <3

2012-06-22 @ 08:52:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0