oh baby baby, lalalalalala

Godkväll!
Haha, nä men hejsan vänner! Hoppas ni mår bra, jag har som ni kanske
märkt inte bloggat på ett tag nu men jag kan lova att det jag ska blogga
mer nu när underbaraste SOMMARLOVET har kommit!!♥ Å, är så glad det
är himla skönt med det!
Har precis kollat klart på The descendats, filmen var verkligen bra. Jag
rekomenderar den verkligen, den handlar huvudrollen Matt King (George Clooney) som tvingas omvärdera sitt liv när hans fru råkar ut för en olycka utanför WaikīkīHawaii. Matt måste ta en mer aktiv roll i sina två döttrars uppväxt och besluta om hur han ska göra med den bit land familjen ärvt från Hawaiianska kungligheter och missionärer.
Källa: google

Men annars idag har jag ränsat ogräs, som ingår i mitt sommarjobb, jag jobbar
åt mamma och får då 500:- i månaden för olika jobbuppgifter. Det kan vara lite
eller mycket att göra, men vi har bestämt att jag kommer få 500:- i månaden ändå.♥

Nu ska jag göra lite annat, börjar bli lite trött så ska kanske sova (?)
Ha en fin kväll, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0