here I go again on my own

Hello!
Jag är ledsen för dålig uppdatering, men det har varit mycket nu på sista tiden innan lov
och så. Det har dock gått väldigt bra, det är sååå himla skönt att inte
ha en enda läxa eller prov nu, allt är likom klart! Och det kan ju inte bli bättre eftersom det
är sommarlov på onsdag, yeeeeeeeeeey!♥ Men jag hoppas denna sommar kommer bli solig
och varm, det finns inget värre än att hela sommaren regnar bort, vi får hållatummarna!
Som ni kanske sett på bilden ovan har jag kliipt mig, haha heeelt annorlunda. Tänkte att jag
ville klippa lugg nu till avslutning, innan hade jag ju liksom ingen frisyr.
Men nu hade jag tänkt att fixa lite med bloggens utseende, jag gillar faktiskt den jag har, dock
att jag haft den ett tag nu... Mamma är i Barcelona med sina vänninor, hon kommer hem imorgon
så ska städa av rummet också hade jag tänkt.
Något mer har jag väl inte att skriva, men ni får ha en härlig kväll!♥
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0