Glad midsommar

Glad midsommar älskade vänner!

Just nu sitter jag m familjen hos våra kära vänner, faktiskt grannar å har ätit och mysigt. Jag börjar bli sjukt trött och jag vet inte hur länge vi blir kvar faktiskt. Vi kom hit runt sju tiden och nu är klockan strax efter tolv. Men jag tror vi strax ska hem snart, Lill Seppan har gått å lagt sig så nu sitter jag m pappa å Patrik, lyssnar på vad de pratar om. Haha, de sitter och diskuterar om att vi tonåringar bara sms och inte träffas. Patrik tycker det är konstigt att jag inte har en skallande "sms tumme" :)

Men vi har grillat sedan kollade jag på någon film m september och nu sitter jag här. Igår sov Hanna över, in the lekstuga ;) hihi, vi hade super mysigt m snacks dricka och musik och de underbara vidriga spindlarna i taket. P morgonen cyklade vi till centrum, köpte lite grejor och sedan började vi inredningen. Nu orkar jag inte skriva mer, sov sött gullgrisar! <3



 

 

Trackback
RSS 2.0