Where would I be if you did'nt believe.

Hejhopp alla glada!
 

Hoppas ni har haft, eller har en trevlig söndag! Just nu sitter jag på mammas kontor, har gjort
klart en liten uppgift jag skulle göra precis. För er som inte visste sommarjobbar jag
hos mamma, vilket jag kommer göra under hela sommaren. Annars idag väckte
pappa mig klockan åtta eftersom vi skulle åka in till stan redan klockan nio. 
Ni vill inte veta hur trött jag var, jag hade inte tänkt åka så tidigt på morgonen så jag kollade
på tv till klockan ett någonting igår kväll...
 
Men det gick bra ändå, jag sitter här nu och har inte så mycket mer att göra. Frågade mamma 
om hon behövde hjälp med någonting, jag vet inte vad hon svarade så jag ska gå och 
fråga henne igen, haha. Jag kommer också att fixa utseendet på bloggen, som ni kanske
märkt har allt blivigt lite annorlunda och ärligt talat vet jag inte varför. Det bara försvann!?
 
Jag har inte något mer att berätta, mamma slutar klockan fyra så då tar vi och åker hem igen.
Tror jag städar rummet, usch det värsta som finns måste vara när rummet är alldeles stökigt och 
skitigt och man vet knappt vart man har sängen :) Haha, nej men det ska jag göra!
 
Ha en fortsatt härlig dag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0