HAPPY FACES, 100 SMILES !!!!!

OMFG...
 
Jag ska nu berätta om hur himla glad jag är och jag kan verkligen inte koncentrera 
mig på någonting känns det som...
Ni vet att jag älskar Bieber och han kommer ju komma till Sverige nästa år, som jag skrev förut.
Jag, Gabriella och Emma ska liksom DIT, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!
Å, detta är min dröm och jag vet inte vad jag skriver för jag är såå himla glad, jag skulle inte
kunna vara gladare för jag skrattar, gråter, skriker och ler!!!!!
 
Vi skulle stått allra längst fram i Golden Circel men platserna tog slut på en gång så vi står 
på Parketten, som typ  också är vid sceen, precis snäppet bakom! Å, jag är ledsen för jag kanske
skriver saker, ord, meningar som är osammanhängande men jag ååååå, jag är så lycklg!
Jag ska se Justin Drew Bieber, min förebild!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0