fötlåt

Jag är så ledsen att jag inte bloggar ofta nu, men jag har saker på dagarna som 
verkligen går före bloggandet... Jag lovar att jag ska blogga mer om veckan i Stockhols skärgård 
och dagarna där, men det kommer i så fall bli om några dagar. Just nu sitter jag och skriver 
lite grejer som mamma behövde hjälp med, sommarjobbet kommer jag ta på allvar nu, fast jag 
jobbar hos lilla mamma♥ 
Så sommarjobbet kommer i första hand, när jag är klar med det kan jag blogga. Jag är ledsen
för er att det inte kommer bli så mycket uppdatering men det är så det kommer se ut. Men jag kommer
inte att jobba hela livet, utan jag kommer självklart starta om på nytt sedan! 
 
Men jaa, som jag sa kommer bloggandet INTE att upphöra utan bara minskas med uppdatering
på dagarna. Men nu till en viktig grej jag fick reda på imorse...
Justin Bieber kommer till Sverige, bestämt datum och allt! 
Han kommer ha sin Believe konsert i Globen, Stockholm den 22 April klockan 19.00
Ni kan bara inte fatta huuuur glad jag är!!!♥ MIN STÖRSTA IDOL KOMMER HIT OCH JAG
SKA DIIIIIIT!! Som ni kanske redan vet är jag helt förälskad i Bieber och jag drömmer ju om 
honom varje sekund. Så detta betyder såå mycket, nu gäller det bara att samla pengar till V.I.P biljett!
 
Önska mig lycka till, puss!♥
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0