Halloh!♥
Hoppas allt är bra m er, igår åkte jag till Stina & Ylva, vi gick på köpis ett tag och så.
Jag köpte en stickad tröja från JC för 150:- på REA!♥ Men efter det åkte vi hem till Stina
igen och så fick vi pizza som stinas föräldrar hade gjort, gott! Men sedan kollade vi på
The Voice och hade super mysigt!♥ Vi lyssnade lite på musik och så, sedan fixade jag och
stina naglarna och lite sånt, haha! Men vi hade det super mysigt och ni är helt underbara
vänner!♥ Men jaa, ni sover otroligt länge, själv vaknade jag runt tio i tio och då sov de...
Efter ca 1 och en halv timme väckte jag stina, men hon snarkade så högt så hon vaknade
inte... Men Ylva vaknade iaf då så vi låg och prata och DÅ vaknade stina oxå, hihi!
Men nu sitter jag iaf här, har kollat lite på tv m familjen så nu ska jag fixa barnssängen!
Inte långt kvar nu, om ca 3-4 veckor har vi ju tid! Läääääängtar!
10:de börjar skolan igen oxå, usch!
Pusshejj!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0