zumba och bio med Hanna!

Hejsan!
Hoppas ni alla mår bra!♥
Idag har jag och Hanna varit på zumba i 45 min, superkul! Första gången
för oss båda, det gick lite snabbt men det gick super när man väl fått in
stegen! Jag tror jag kommer fortsätta, det skulle vara roligt!
Estelle (för er som inte vet är min syrra) sover och äter mest å  jag tycker
hon blir större och finare för varje dag!♥ Men iaf, efter zumban gick vi ner på
stan och kollade på bio, mysigt!
Sedan nu när jag varit hemma har jag renskrivit klart svenskan som ska vara
klar nu eftrer lovet, så nu ligger jag snäppet före! :)
Men hade tänkt gå ner och äta något litet nu innan jag skuttar till sängs...
Pebbles å Kajsa kommer imorgon å hälsar på Estelle, ska bli mysigt att träffa de
igen!♥
Ha en underbardag finisar, sov sött!
-älskar dej September!♥ :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0