starships are meant to fly, hands high and touch the sky!

Hej vänner!

Hoppas ni alla mår bra, jag tänkte berätta lite om dagen...
Skolan började klockan åtta som vanligt, så jag tog bussen
in till skolan å dagen gick. Efter sista lektionen, som inte var
klar för mig å stina, vi gick på kvarsittning i en timme. Mer om
det behöver ni inte veta, men allt gick bra där! Men efter det kom
familjen å hämtade mig, så nu sitter jag på mammas jobb och stör
mig på att internetanslutningen inte fungerar som den ska!
Jag hade tänkt att söka fakta om Shakespear, eftersom den läxan ska in imorgon,
men så visade det sig att denna data inte har World satt då fick jag glömma det.
Men jag å pappa tänkte åka hem så jag kan fixa läxan hemma, vilket
jag behöver!! Men aa, mer har jag inte att skriva, mer imorgon.
Oo, just det. Idag hade vi so prov på Sydamerika, vilket jag tror å hoppas
gick bra! Men vi får hålla tummarna, jag VILL verkligen klara att få bra betyg
så jag kan få se Rihanna♥
Min nya älskling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0