life is like a box of chocolate, you'll never know what you get

Jag har precis kommigt ut duschen och hade tänkt att lägga
miig å läsa lite nu. Men tänkte bara berätta kort om  dagen...
Skola och jag blev sjukt glad eftersom jag fick A på spanka provet!!!!
Efter skolan åkte vi till affären å handlade mat till påsken
osv. Men efter det åkte vi hem och jag och pappa stack ut och sprang
en kortis. Det var faktiskt lite kallt, men det blev varmare efter ett tag.
Så nu sitter jag här, och mer har jag inte att skriva. Jag bloggar mer
imorgon, på torsdag ska jag iallafall träffa lovisa.♥
chiaooo
image description
Jag vet inte om det är sant men det sägs ju att Justin Bieber ska komma
till Sverige, globen den 12 Augusti i år! Jag ska iaf köpa V.I.P biljettter då,♥


Kommentarer
ami

kommer inte dom biljetterna vara jätte dyra? /:

2012-04-04 @ 11:19:24
URL: http://silverlady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0