I came to win, to fight.

Godkväll!♥
Hoppas ni haft en fin dag, vecka. Jag ska starx göra mig i ordning för
kvällen, ska upp tidigt imorgon så vill inte se så trött ut! Men idag har
jag varit hemma å plugga till so å matte prov, som vi har nu på tisdag
och torsdag. Nu ska jag ha högre än C har jag bestämt mig för, å jag är
såå sjukt taggad eftersom mitt mål är att få B eller A i betyg, och om jag
klarar det, vilket jag hoppas å vet jag kommer göra, köper pappa 2 biljetter
till Rihanna i sommar!!! Åå, det ska bli såå kul, skiiiitroligt verkligen! Det är
ett mål jag verkligen kommer KÄMPA för, Rihanna är min absolut största idol
och att se henne är min största dröm verkligen!!♥
Men a, mer har jag inte att skriva, vi hörs!
pussshejj.♥
- Älskardej!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0