Where them girls at!?

Nemen tjabba!♥

Hoppas allt är bra med er, just nu sitter jag och lyssnar på musik som ska
spelas av en inhyrd DJ- till skolans Halloween fest! :) Hehe, så jag sitter och
komme på några bra "dans" låtar å så. Men just nu sitter jag och lyssnar på
Dirty dancer, som jag absolut kommer vara en av låtarna som ska vara med!
Men ah, vi ska ha en "fest" men detta är bara för de som går på Engelska...

Men jag har inte så mycket mer att skriva, ska fortsätta med att hitta låtar så
ni får ha en underbar dag, pusshei!♥


Kommentarer
Stina ♥

okay, :*

skriv ner på en lapp sen så ger jag den till mr.mcarthy (stavning) så ger han den till mr.DJ :**

ska leta reda på några Bieber låtar för Gabbi o jag frågade om han kunde spela och han sa okej så vi ska leta reda på nåra :*

Älskar dig, MIN underbara tjej ♥

2011-10-28 @ 17:40:24
Stina ♥

Kolla min blogg - stinaawik.blogg.se



Hehe "STATUS" :* ♥

2011-10-28 @ 17:41:41
URL: http://stinaa.wik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0