take one... ACTION!

♥Halloj!♥

-hoppas allt är bra med er, själv känner jag av lite i benen...
Idag hade engelska skolan sports-day och alla "engelska-kidz"
skulle till Hemlingby och springa 1 mil. Jag trodde verkligen att
det skulle vara betydligt mycket jobbigare en vad det var! Men
allt går ju awsome när man går med två fantastiska vänner!♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Moa oh Stina, ni äger tjejer, super mysiga och härliga tjejer är vad
ni är! :) Men Moa och hennes pojkvänn ALEX skulle vänta in någon
så jag oh Stina "power walkade" vidare xD Hihhi, men ja. Vi klarade
det på ca. 2 timmar och 30min. Jag är faktiskt stolt, jag menar jag
har faktiskt aldrig gått en mil i spår förut! Men ja, när vi var framme
fick vi en macka och fetis, sedan fick man sluta och... HÖSTLOOOOOV!
YEEEES!! :D♥

Det var min dag i detalj, nu kommer dagens låt!
Pusshej göllpastejj!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0