I wip my hair back and forth.

Helloooh!♥

- Hoppas allt är bra med er alla, ledsen för dålig uppdatering.
Men jag har haft väldigt mycket att göra, först var det en massa
födelsedags-"kalas" eller vad man ska kalla det! Men sedan har det
också varit mycket prov, och plugg,plugg & plugg -.-' Men nu är jag
på g igen och ska värkligen försöka blogga mer!♥
Men idag var det ju idol, jag kollade inte men håller tummarna för sötnosen
André! :) Grym kille m en otrolig röst! Kommer lägga in en låt, closer. Han hade
ont i halsen den dagen han sjöng den för idol tittarna men ändå en sån otrolig
cool röst!♥ love him!
Men ah, nu ska jag lyssna på musik och ta och bara chilla!
Ha en underbar kväll finaste läsare!♥



också tjejen jag sitter och håller tummarna för!...
så cool och häftig röst! ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0