- ett skratt om dagen förlänger livet!♥

Hahah!

- skrämde ihjäl Hanna & Sofia alldeles nyss. :)
ahh, jag gjorde inte något speciellt men de satt och gjorde en
No uppgift på datorn nere, medans gick jag upp och inte sa ett
dugg :) Hehe, sen så hotade de mig med en stol om jag inte kom
fram, thhiiiii! Ni skulle bara hört deras typ skrik, hehheh. Men sen
sa Sofia; "kan vi inte sätta på musik på radion"? och så uppifrån
tog jag en bärbar data och satt på musik precis efter :D Hahha,
aaaaahhhh! Låten som jag satt på passa perfa oxå, jag satt på "Jag
kommer, med Veronica Maggio" :) Hihi, ah det  var bara det jag skulle
säga, ha en underbar dag fina läsare!♥

hörs!




Kommentarer
Stina ♥

Haha sötnosarna då ;**♥

2011-10-19 @ 20:09:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0