my heart is refusing me.

holaah!♥

-hoppas allt är bra med er, tänkte bara berätta lite om veckan...
Jag har som ni kanske märkt inte bloggat i veckan, men jag har pluggat till so-prover
som är på fredag. Jag vill och måste få ett bra betyg på det här provet eftersom jag
fick så pass dåligt på det förra provet ;( Men ah, det är bara att plugga på, har oxå spanska
prov samma dag -.-' usch! Men det är skönt när allt är slut, om man ska tänka LITE posetivt
är det iaf lov snart! ♥ Guuuh, vad jag längtar alltså! Men idag sluter jag tidigare från the school
eftersom jag ska till tandläkaren på någon koll av nå slag? Så jag får väl ta med mej Stinas
antekningar m mej hem och skriva av sedan, på det jag missat...

Men nu ska jag göra lite saker, ha en underbar dag så höres vi, hehe!♥

tjiiiiiiinggh!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0