håll hårt i min hand när änglarna faller

holah!♥

Hoppas allt är bra med er, själv är jag förskyld (stavning)
Det verkar vara många som blir det nu när vintern börjar komma...
Men jag har gått i skolan, lite drygt när man hostar hela tiden, men annars
gick det bra ändå!♥ Vi hade svenska idag, vi fick faktiskt skriva en egen
insändare som kanske kan komma med i tidningen :) Hahah, hoppas!
För er som är nyfikna skrev jag om att äldre borde sluta röka, alltså det är så
pass mångah som faktiskt avlider för de inte har någon bra hälsa... Rökning är
så beroende framkallande så jag tycker att de borde få hjälp av mäniskor att sluta
röka innan det liksom är försent! Så skrev jag i en kortare text då :)
Men nu ska jag iaf börja blogga igen, det var ett tag sedan. Men vi har rustat här i
hemma så datorn har haft lite strul m internet åh så ;S Men nu är jag här igen!

Ni som bloggar vet väl att ni kan rösta på finaste temamallen på blogg.se
Om den sedam vinner kan Du själv ha chansen att lägga upp den på  din egna
blogg! Det ska jag göra iaf, det kanske finns riktigt snygga ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0