Fantastisk dag med alla duktiga 6B:are!♥

Moshi moshi ^^

Jag sitter just nu på mammas jobb vid lill datorn, sitter oxå och
lyssnar på *We r' who we r'.Jag och pappi har precis kommigt
hem från självaste Talang, såklart inte riktiga Talang men på
skolan har vi det, som vanliga. Man får uppträda och sjunga :)
Dewt är superkul att kolla på, jag var inte med men jag tycker
det räcker med att bara kolla ^^' Från min klass var det; Jeni,
Vanessa och Nicole som dansade och gjorde lite konster och så.
Det var super, alla var fantastiskt duktiga, men de från min klass
var klart bäst! Men iaf, sedan sjöng Gabriella "Rolling in the deep"
med Adel (stavning på namnet) och Gabbi har en sååå fin röst!
♥Så Gabiii var super ^^ Men sen var Elin också med, och tro mig
eller ej men jag blev nästan nästan gråtfärdig! Elin var hur bra som
helst och det är inte så många som vågar ställa upp i något sådant
framför en en sån stor publik. Elin ställde sig bara på sceen och sjöng
Sparks Fly medans hon spelade gitarr alldelles själv! Super bra gjort,
och fast inte någon i min klass kom vidare är ALLA en värdig vinnare.
Det är inte om att komma etta, visst det är roligt att vinna men Du har
ju redan vunnit! DU har ju ställt dig framför en stor stor publik och sjungit
helt själv. Du klarade det helt utan något problem, redan där har du ju vunnit.
Vunnit med att visa att du vågar, och utan problem bara att stå på en stor sceen.
Superbra gjort Elin, och alla andra som var med! STOLT, är jag!♥ :)

Menmen, nu så ska jag checka in lite smått och gott så jag önskar er alla en
"Happy Tuesday" och en super mysiiiig kväll!♥

Pussar och kramar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0