sugararesweet,♥

Hejhej!
Just nu sitter jag på Junior Club. Jag har precis ätit lite, det var
hamburgare och potatisklyftor. Jag äter inte skolans hamburgare,
den är inte så god tycker jag, ^^ Menmen, det fanns mycket annat
så jag blev inte precis utan mat. Idag ser min dag ganska full ut.
När jag kommer hem från skolan, ska jag hem och små städa, sedan
ska jag kanske städa åt min kanin. Det beror på om jag har tid, men
det luktar inte så gott i badrummet så det blir ett plus om jag tar det
idag :) Sedan, runt 18.00 har jag fotbollsträning. Den håller på till åtta
så när jag kommer hem hoppar jag in i duchen och så. Och sist men
inte minst ska jag plugga till det absolut sista provet i NO. Det ska bli så
skönt med sommarlov, det är ju bara en vecka kvar nu, eller åtta*?

Menmen, tio dagar kvar tills sommarlov! GLAD, AAAHH! ^^

Pussartiller!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0