Mamma byter bo.♥

Jag sitter just nu och kollar (kollade, tog precis slut) på ett
program som heter mamma byter bo. Jag har kollat på det
förut, men det var ganska underhållande ^^
Igår blev det aldrig något inlägg. Jag hann aldrig skriva ett
efter jag var i stan. Jag, Lovisa Sparring och Alva Friskman
gick någon timme igår iaf. Jag shoppade ingenting, utom en
"slach" för 5kr. Lovisa köpte en super snygg bikini överdel på Bikbok
för 80kr tror jag. Det fanns supermycket fina sommarkläder där nu.
Så jag tipsar er om att gå och kolla lite där :)

Men sedan när jag kom hem pluggade jag till matte provet, som är
på torsdag. Jag pluggade idag oxå, så jag har inte hunnit gjort så
mycket mer. Men jag tror det var allt?

Eller just ja, på Onsdag ska min klass till Falukoppargruvan och kika
in i självaste gruvan. Det ska bli jätte spännande. Jag har aldrig varit
där, så det är bara att dra på sig varma kläder. (mjukisdress)

Menmen, nu vet ni allt om dagen idag, så jag önskar er en härlig
kväll och alla som ska sova godnatt!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0