I'll dance alone, ♥

Halloj!

Just nu sitter jag på mammas jobb. Mamma har "utbildning"
genom jobbet så jag fick följa med. När jag slutat i skolan
åkte vi direkt hit, sedan pluggade jag ända tills nu. Jag tycker
att det gått ganska bra. Det är två saker jag nästan aldrig
kommer ihåg, så det är väl dem jag får träna på... Men för er
som inte vet så är det NO jag tränar på och som ni vet går
jag på Engelska skolan, så självklart är NO också på Engelska -.-'
Jag är väl sådär på Engelska men jag har lärt mig betydligt mycket
mer än vad jag kunde innan jag började där ;)
Jag var rättare sagt urdålig på Engelska och jag gillade det inte alls,
så det var en rolig och annorlunda sak att börja på en Engelsk skola
med engelska lärare osv...
Men bra går det, och nu kan jag börja räkna ner skoldagarna tills
sommarlovet startar! Det är från och med idag 29 dagar kvar till sommar-
lov och 21 dagar kvar till den fantastiska och bästa dagen på hela terminen.
Vi ska åka till Gröna Lund och det var oxå klassens mål :)
Vi har sålt allt från polkagrisar/karameller till salami (korv) hihih!
Så det ska bli jätteroligt. Det är bara en sak jag skulle vilja att ni gjorde
mer och det är att kommentera inläggen. Just nu får jag 3-4 kommenterer
per dag. Det är superkul att logga in och se era kommenterer, men gör
det gärna mer! Skulle betyda mkt, och blir mycket roligare att blogga :)

Hoppas ni inte har somnat för all text, men jag hade lite mer att skriva om idag!

Ha en underbar dag, puss!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0