Born this way,♥

Chiao

Just nu sitter lilla jag i så kallade TVrummet, håller på med
pluggningen. Som ni märkt har jag inte bloggat på ett tag,
det beror på att jag inte har tid och att jag har annat som
kommer före bloggen. Men jag ska såklart försöka blogga
mer till sommaren och innan oxå såklart!♥ Men just nu så
får det bli när jag har lite tid över. Men idag hade flickorna
(och jag oxå igentligen) fotbolls-match, men jag är små sjuk
så jag kunde inte gå på den. Jag har inte feber eller något
men lite ont i halsen och hostig osv... :(
Men imorgon blir det skola får jag hoppas, jag känner mig betydligt
mycket bättre en igår som tur är. Men nu ska jag vänta in mamma
så hon kan förhöra mig på Engelskaglosorna, det går rätt så bra! ^^

Menmen, det kommer ett inlägg imorgon. Ha en underbar kväll och
sov gott!♥ Slänger upp dagens sötisw här nere oxå! ^^







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0