Ah, ni vet hur blogg.se är?

Det strulade lite med inläggen. Om man skrev ett inlägg
och publicerar det så syns det inte på bloggen sedan -.-'
Jag tycker själv att det är superdrygt. Det är ofta strul på
blogg.se Men allt kan ju inte bli rätt hela tiden, men det är
värst att ni inte kan se vad jag skrev idag. Jag har gjort två
inlägg och inget visas. Suuuuuuuuuuuperdrygt! ><'

Menmen, bara vänta och se!



- samma gamla bild igen, men Stampe (min kanin) kommer få ett nytt
hem nu (förhoppningsvis snart) så jag njuter av att kolla på gamla go'a tider!
*snyfft* ...♥


Kommentarer
Lovisa♥

sv: tack va glad jag blir! Desamma!♥



allt är bara bra samma med dig? :)

2011-05-10 @ 18:38:43
URL: http://cutielollipop.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0