you take me higher, higher of the ground!♥ (over the rainbow)

Taio Cruz- Higher.
Hej och förlåt!
Är så ledsen att jag inte bloggat på typ hundra år!
Jag hoppas att det inte gör så mycket, jag har
allvaligt talat haft fullt upp hela veckan! -.-' Men nu
är jag tillbaks tror jag (?) Jag har ju oxå lovat att fixa
min header, den är inte så fin tycker jag? Menmen, vi
får väl se när det blir. Jag har precis ätit lite, yummy,
yummy! Men iaf, jag har idag inte gjort så mycket idag.
Har spelat lite Wii, sedan har jag bara varit hemma och
mysiiigt!♥ Just nu sitter jag och drömmer mig bort i min
egna fantasi ^^ ååååh, tänk om det fanns en värld över
målnen, men ingen vet ju :) Jag skulle vilja bo där uppe
i så fall och inte ha en massa problem och sköta osv. Bara
sitta där uppe och kolla ner på alla andra nere på jorden,
och vara helt ensam... Hihih, aah det är väl det jag sitter
och tänker på just nu ^^
- Fantasi är det vi vill ha, men verklighet är det vi får.♥
Åka regnbågs ruchkana ner till jorden ^^




aah, jag vet inte hur en bild på mig kom upp helt plötsligt (?) menmen
nu får den vara här! ^^
min älskling, min älskling, min älskling, som inte bara lever i fantasin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0