you are my sunshine



- I det här inlägget ska jag berätta för alla er fina, underbara
vänner som alltid finns där för en. Om ni inte redan vet så
betyder ni så mycket för mig och dagarna med er (när vi väl
ses) är awesome!♥ Och alla från Boda 3b-5b, ni är helt
fantastiska!

Bodaskolan.
Tjejer:
Ronja Eriksson
Amanda Sågström
Paulina Jonsson
Freja Westin
Moa Siirtola
Elin Jansson
Nicole Persson
Madde Åsberg
Linnea Holmqvist
Jenny Nylund
Cajsa Bergström
Frida Larsson
Amanda Stier

Killar:
David Lundgren Ojamäe
Elliot Häggblom
Jesper Broeng
Calle Larsson
Isaac Tunberg
Tim Aringskog
Jacob Bolin
Jesper Persson
Anders Finell
Emil Larsson
Felix Eriksson
Dick Klingebiel
Rasmus Kaukola
Junyu Deng

Engelska skolan 6B:
Tjejer:

Stina Wik
Jeni Jonsson
Emelie Westergård
Vanessa Kamga
Amelinn Selinder
Hanna Bosteth
Gabriella Aspman
Vilma Johansson
Matilda Snellman
Johanna- ?
Fanny Franzén
Cornelia Franzén
Frida Blomstet
Sofia Lundgren
Sofia Parck (stavning)
Afrodite Eferflo (stavning)
Elin Andree
Josefine Öberg
Maja Colerman (stavning)

Killar:
Johan
Alex
Vicktor
Theo
Erik
Alexander Ersholt
Emil Hedlund
Emil Hansson
Edwin Tran
Marcus
Gustav
Albin

Vänner i flera år:
Lovisa Sparring
Louise- ?
Cornelia Franzén
Fanny Franzén
Alva Friskman (stavning)

Jag älskar er alla och säg till om jag glömt någon!

Puss!








älskardig!










Kommentarer
bästiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis <3

ofta ''fanny franzen'' gick i våran klass? ;o<3



PUSS.

2011-06-27 @ 12:04:06
URL: http://emeliewestergard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0