where are you now when i need you the most

hello.
Tänkte berätta lite kort om dagen och så.
Men jag vaknade bredvis Lovisa runt tio,
halv elva tiden. Ni ska bara veta hur "sent"
det blev för oss igår, vi hade filmkväll och
så :) Men det var awesome, filmerna vi kollade
på kommer jag berätta mer om sen. Vissa av de
rekomenderar jag värkligen till er läsare!♥
Men efter vi käkat frukost cyklade vi hem till mig
och spelade kubb, eller hur det nu stavas!! -.-'
Menmen, sen kom morfar och skulle fixa något på
vår altan tror jag? Aa sen har jag väl bara krigat mot
de enormt dryga myggorna! Jag fattar inte vad de ska
vara bra för ><'
nu sitter mamma och pappa och kollar på morden i midsomer,
jag orkade inte kolla så jag satte mig här uppe istället...
pusshej!




bilden är på mig i Linköping, kollade runt bland bilderna och hittade den
här. Jag och mamma var ute och gick, så stannade vi upp och tog lite bilder!


Nu kommer lite bilder jag knäppte på vägen :)










vi gick förbi ett "blåmster stånd" och jag passa på och knäppte lite kort ^^



mina fina ben på köpet oxå! ^^






ehh, mina fina skor? :)



SKOLAVSLUTNING 2011!:




på väg till tårtbufé!!
här ser ni de fina tårtorna ^^





från höger (uppåner) Vanessa, Hanna, Jag, Ms. Eklund




där står jag och tar emot mina betyg :) (2-mvg, 4-vg, 4-g)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0