What If God Was One of Us

Moshi moshi!♥

Jag har inte bloggat på ett tag nu, beror inte på tiden och så, vi har ju "sommarlov"
nu. Eller iaf lediga i fyra dagar, sedan på tisdag är det skola, onsdag SOMMARLOV!
Jag längtar såå mycket, blir så glad när jag tänker på det :) Menmen, jag tänkte
berätta lite om dagen nu...
Jag gick upp runt nio tiden, fixade lite frukost, sedan gick jag upp och fixade mig.
Efter ett tag kom lill-seppan (September) och undrade om vi kunde "leka", så som
gon säger ^^ Så vi gick ut med Boy, sen åkte jag direkt till stan för att köpa en
leopardbikini. Men när jag kom dit var den slut, så jag får beställa den från internet
istället... När jag kom hem var jag med Calle, vi cycklade runt lite, åkte ner på bryggan
och pratade lite :) Sen efter ungefär tre eller fyra timmar åkte jag hem och åt, grillat!!
MUMS (L)
Men sedan nu, kollade vi på en film som jag gick ifrån innan jag ens kommigt in i självaste
inehållet, den värkade inte så rolig... Det var komedi, jag har aldrig gillat det ^^
men nu ska jag lyssna lite på musik, vi hörs!♥
bild förns femman elller nått?? :)


Kommentarer
calle larsson

du är sjukt sööt :*<3

2011-06-04 @ 23:09:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0