sommartider hej hej, sommartider!

Moshi moshi!♥

Jag och mammi har precis kommigt hem från farmor och farfar,
vi är ju i Söderhamn nu :) Vi ska vara kattvakt till mormor och
morfar, medans de är i Ullared. (tror det heter så iaf) Men just nu
har vi som sagt kommigt hem från farmor och farfar, vi åkte förbi och
kollade på deras nya lägenhet de ska, eller har flyttat till. Supermysigt
faktiskt! (a' Men idag har jag och mamma gått lite på torget och så :)

Jag saknar min söööta katt som sitter hemma i Skutskär nu, mormor
och morfars katt är så kaxig. Inte ett dugg gosig. Framförallt inte snäll! ^^
När man kelar med honom, kliar och leker är han supersnäll. Men sen helt
plötsligt får han nått akut- anfall och typ biter en i handen eller så rivs han!
Inte alls mysigt -.-' Menmen, alla är inte perfekta. Eller joo, min katt är det :D
Helt underbar, och fast Tiger är en katt är han som en vän som alltid finns där
för en och så. Om man känner sig nere kommer han och sätter sig bredvid en
och är som sagt... UNDERBAR! Tiger kan man aldrig, aldrig byta mot något eller
någon. Jag förstår inte att man kan byta ut ett djur som alltid finns som hjälp om
man är jaa, nere. Menmen, han betyder så mycket för mig, och det kommer han
oxå alltid att göra!♥ I ♥ U

Lika er oxå!

Pussss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0