My neighbours think i'm crazy, but they don't understand. U all I have!♡

Moshi Moshi!♥

Just nu sitter jag bara här. Eller, jag spelar lite & lyssnar på musik ;)
Men kameran har inte batteri så bilderna får komma en annan dag...
Tyvärr! -.-' Men de kommer iaf, men imorgon blir en dag med bästa
Stina. Vi ska träffas på stan, jag vet inte riktigt? Menmen, det ordnar
nog sig. Jag ska snart dra mig till kojssss, vet inte hur tidigt det blir
imorgon :) Men mer kan jag inte säga, jag vet inte om youtube har
typ gjort så man inte kan "lägga upp videos på bloggen" och så (?)
Det går iaf inte, så det blir inte dagens låt och så vidare...
Men nu har jag inget mer att skriva om, vi hörs väl imorgon och så!
Pussss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0