lite kort om hur dagen ser ut imorgon...

Jaa, imorgon är det ju midsommar, mycket som ska fixas här hemma.
Men jag tänkte bara berätta lite kort för er om hur min dag ser ut imorgon.
Jag och familjen kommer på morgonen åka till Furuvik, bara om vädret inte
är så sur -.-' Men jag hoppas det kommer bli lite varmare, inte så roligt om
det skulle regna hela dagen. Men vi kommer vara där med seppans familj,
sedan ska vi hem till oss och äta lite mat. Yammy, yammy!♥
Men eftrer det kommer väl dagen fortsätta så, vi kommer vara med de hela
dagen. :) Sedan på lördag kommer mormor och morfar och äter lite oxå, de
har precis kommigt hem från ullared nu. Men jag vet inte något mer jag ska
göra, träffa Stina eller någon i helgen kanske (?) Jaja, vi får väl se vad som
händer. Men jag bloggar mer imorgon, kommmer oxå komma några
bilder på lite kläder jag köpte i Söderhamn, oxå en liten överaskning
till er! :) Men det får ni reda på mer imorgon, om ni checkar in inläggen! ^^


Nu ska jag skriva vidare på ett annat inlägg om en helt annan sak...
Hörs!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0