jag ska stanna hos dig min vän, aldrig lämmnar jag dig igen.

Moshi moshi!♥

Just nu sitter jag och kollar på Talang, det är final nu. Ganska spännande
faktiskt! Just nu var det en liten kille som dansade som M.J. Han var ganska
ung, superduktik för sin ålder alltså! :)  Idag har jag och mammi bara gått runt
och kikat omkring på stan. Jag shoppade inget, hittade inget speciellt heller. Men
jag var in på Gina igår, hittade en slags tunika eller klänning, super snygg. Men jag
väntar med att köpa kläder nu, vi ska ju kanske utomlands nu i sommar. Så det är
ju smart om man har pengar till semestern! ;) Men när vi kom hem, åt vi lite sedan
satt jag mig vid tv. Men det är inte så mycket att kolla på, det finns bara kanal 1,2 &
4. Så jag har tur att Talang går nu på fyran! Jaa, något mer att berätta har jag inte, ska
kolla klart på Talang nu, men vi hörs!♥

Pusspuss!♥




Kommentarer
emelie

ska jag köpa en one piece åt dig?

du kan ju betala mig sen?! :)

PUSS :*

2011-06-11 @ 22:19:27
URL: http://emeliewestergard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0