It's a sunny afternon and I am on the train,♥

Halloj!

Jaa, jag och mamma är ju som sagt på väg till Linköping, pappa har sin
"skola" där nu. Han utbildar sig till Massör, som jag redan skrivigt i ett
annat inlägg :) Men vi har hoppat ombord på sista tåget nu, ÄNTLIGEN!
Vi har hoppat på och av tre tåg nu, jag tycker värkligen inte om att byta
fram och tillbaka... Jag tycker det är as drygt, men det ingår i åkturen ^^

Mitt inlägg som kom i morse (tror jag), var ganska ointressant :) Men vi
höll på att packa, och jag skulle städa buren åt min lilla kanin. Jag
tycker själv att det var ganska ointressant, men jag var bara tvugnen
(stavning) att berätta om att vi har SOMMARLOV NU! :D

"What time is it, SUMMERTIME!!!!!
And how does Emelia feel, AWSOME"

Aja, det var nog bara det jag ville berätta, kommer väl förmodligen ett inlägg
senare på kvällen oxå, vi ska ut och äta eftersom det är min sista dag i sexan!
Jeeepppiii! ;) Hihi, ha det så bra så hör jag av mig lite senare... Så ni vet att jag
lever iaf! :)

Pussar i mängder!♥


Detta är sommar för mej!


Jag blev väldigt sugen på jordgubbar nu! Jag säger bara, MUMS!



Bada, är det mest härligaste på hela sommarn! (om det är skönt
i vattnet förstås)


Soooola, HÄRLIGT! ;*



Äta en iskall glass, vad sägs om det då? (Y)




Och såklart...  ingen sommar utan sol! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0