It's a new generation of party people...

Haloj!♥

Aaah, just nu sitter jag på mitt lilla rum i sängen och skriver.
Som ni ser på rubriken, så kanske ni förstår att jag lyssnar
On the floor, superbra enligt mig! ;) Jag har lyssnat på
samma låt om, och om igen men tröttnar aldrig... Det är
något med låten som gör att det aldrig "tröttnas ut" ^^
Menmnen, jag tänkte bara skriva lite kort om min dag idag.
Jag har faktiskt inte gjort så jätte mycket idag, en ganska
lugn dag. Men jag vaknade någon tid, sedan lite senare på
dagen gick jag och mammi ut och gick ett tag, det var grymt
härligt väder idag. Jag tyckte det nästan var för varmt -.-'

Senare, nästan på kvällen träffade jag Calle, vi gick bara runt
och babblade på om skolan osv... Hahah ^^
Men nu sitter jag här, jag är såå seg på att skriva ett enda
inlägg, jag gör bara en massa annat, sedan efter fem minuters
tid börjar jag fortsätta skriva igen... Hihhi, typiskt lilla mig det! :)

Men imorgon har vi fotbolls match, spännande tycker jag! ;)

Men det kommer väl lite om dagen imorgon oxå, så vi hörs!

Puss!♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0