i'm still love you

Hallooo.
Just nu sitter jag här hemma själv, mammi är på
jobbet och pappi skulle iväg och slänga skräp tror
jag. Men jag blir såå glad när det är så fint väder
nu! LYCKLIG :) Men det är bara att det blit "för varmt"
nästan jobbigt att vara ute... Men sommaren är ju till
för att sola och bada, så då är det bara finemang att
det är barmt! ♥
Men idag har jag ärligt talat inte gjort ett dugg, inte
träffat Lovisa heller. Hon hade besök så då kunde hon
typ inte -.-' Så jag fick hitta på något själv, hihhihi!
Men jag och pappa åt precis jordgubbar med glass,
absolut bästa sommarfikat! ^^ Muumss!

Men nu ska jag fix headern åså. Men om jag inte blir
klar får ni inte mobba ^^
Pusshej!♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0