i'm a Barbie girl, in a barbie world!♥

Hello Sweden!♥

Jag har precis kommigt ur duschen, vi hade ju som ni vet match idag...
Jag fick spela back, jag har aldrig gjort det i hela mitt liv förut, men jag
och Cissi (tränanre) tyckte det gick superbra att jag var back, så nu får
det bli en sak jag kanske gör om? Inte vet jag :) Men nu är jag lite små
trötter, vi ska till mammas "kompisar" imorgon, vi går upp runt fem eller
sex-tiden. Så jag ska snart dra mig till kojs, ska plocka fram lite kläder &
smycken tills imorgon, så jag inte behöver stressa så mycket. Det tar två
timmar dit, så jag har laddat upp min mp3 till 100% nu ;) Nu gäller det bara
att inte glömma den imorgon bitti! Men nu tjejer och killar, ska jag fixa lite
saker. Så om det inte kommer något inlägg imorgon, breor det på att vi är
i en helt annan värld. Barbie världen ^^ Hahhah!

Pusspuss!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0